"Pomyślcie, to nic nie boli."

Kwiecień 2024
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

 

 

 

Inspektor Ochrony Danych:

Rafał Malujda

   tel.+48-91-852-20-93

 

 
 
 
 

 

RODO-informacje

                                     Informacja o alergenach: Kliknij tutaj

                                     Jadłospis od 13.02.2023 r. do 17.02.2023 r. Kliknij tutaj

 

 

  

Bieżące informacje dotyczące sprzedaży obiadów:

 

OPŁATY ZA  OBIADY ZA marzec 2023 r.
DLA KLAS I - VI (RYDLA)


Opłatę za obiady w formie przelewu na rachunek bankowy szkoły za MARZEC 2023r. należy uregulować  do 25.02.2023r . (do tego dnia wpłata musi wpłynąć na rachunek bankowy szkoły).


PŁATNOŚĆ ZA OBIADY W FORMIE PRZELEWU PROSIMY DOKONYWAĆ NA DWA DNI PRZED WYKUPIONYM OBIADEM.

W TYTULE PRZELEWU MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ DOKŁADNA INFORMACJA OD KIEDY JEST WYKUPIONY OBIAD I EWENTUALNE DNI B/OBIADU.

 

WYSOKOŚĆ  OPŁAT ZA POSIŁKI UCZNIOWSKIE  ZA MARZEC 2023r. OBIADY UCZNIOWSKIE (DWUDANIOWE)   

23 - OBIADÓW X 6,00zł = 138,00zł

ZUPY UCZNIOWSKIE (SAME)                

23 - ZUPY     X 1,20zł =  27,60zł


SPRZEDAŻ NA MARZEC 2023 r. – KASA  OBIADOWA CZYNNA W DNIACH:

 

27,28.02.2023r. ; 01,02,03.03.2023r;

w godz. 08 15 – 15 00

oraz w czwartek 09.03.2023r. i 16.03.2023r

w godz. 1200-1500

 

Powyższe  informacje niezależnie od szkoły mogą ulec zmianie z uwagi na panującą sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się COVID-19.

 

OPŁATY ZA OBIADY ZA marzec 2023 r. DLA KLAS VII-VIII (Z.NAŁKOWSKIEJ)

Opłatę za obiady w formie przelewu na rachunek bankowy szkoły za MARZEC 2023r. należy uregulować  do 25.02.2023r. . (do tego dnia wpłata musi wpłynąć na rachunek bankowy szkoły).


PŁATNOŚĆ ZA OBIADY W FORMIE PRZELEWU PROSIMY DOKONYWAĆ NA DWA DNI PRZED WYKUPIONYM OBIADEM.

W TYTULE PRZELEWU MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ DOKŁADNA INFORMACJA OD KIEDY JEST WYKUPIONY OBIAD I EWENTUALNE DNI B/OBIADU.

W dniach 27.02 i 28.02.2023r. oraz 01.03 , 02.03 i 3.03.2023
w godzinach od 0730 - 0930 będzie możliwość zakupu obiadów
w formie bezgotówkowej przy użyciu karty płatniczej.

 

WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA POSIŁKI UCZNIOWSKIE ZA MARZEC 2023

OBIADY UCZNIOWSKE (DWUDANIOWE)
23 x 6,00zł = 138,00 zł

Nie ma możliwości wykupu samych zup.


ODBIÓR KART OBIADOWYCH PO UPRZEDNIM DOKONANIU PRZELEWU W STOŁÓWCE SZKOLNEJ OD GODZ. 7,30 W KAŻDY DZIEŃ TYGODNIA.


Powyższe  informacje niezależnie od szkoły mogą ulec zmianie z uwagi na panującą sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się COVID-19.


 

 

 

SPRZEDAŻ KART OBIADOWYCH

BUDYNEK ul. Rydla

BUDYNEK ul. Nałkowskiej

KONTAKT: (91) 46 68 467 – w godzinach      pracy kasy

KONTAKT: (91) 46 31 134 – w godzinach   pracy kasy

Kasa obiadowa czynna jest w godzinach od 08:15 do 15:00

  • w ostatnie 3 dni robocze miesiąca bieżącego
  • w pierwsze 3 dni robocze miesiąca następnego

oraz wybrane czwartki.

Kasa obiadowa czynna jest w godzinach od 07:45 do 09:50

  • w ostatnie 3 dni robocze miesiąca bieżącego
  • w pierwsze 3 dni robocze miesiąca następnego

oraz wybrane czwartki.

Preferowana formą płatności za obiady jest     PRZELEW BANKOWY lub KARTA PŁATNICZA

 

Preferowaną formą płatności za obiady jest   PRZELEW BANKOWY
(w  budynku nie ma możliwości płatności kartą).

W przypadku posiadania odpisów, należy skontaktować się z kasą obiadową, w godzinach pracy kasy (91) 46 68 467, w celu ustalenia kwoty płatności.

W przypadku posiadania odpisów, należy skontaktować się z kasą obiadową, w godzinach pracy kasy (91) 46 31 134, w celu ustalenia kwoty płatności.

Po wpłacie na konto karty obiadowe:

  • Dla klas I – III - rozdają wychowawcy
  • Dla klas IV – VI - odbiór w kasie obiadowej

Po wpłacie na konto karty obiadowe wydawane będą w POKOJU 79  - KASA OBIADOWA (I piętro).

 

1.       Opłatę za posiłki w formie przelewu należy uregulować z góry za dany miesiąc do 25 dnia każdego miesiąca. Do tego dnia wpłata musi być zaksięgowana na koncie Szkoły.

2.       Wysokość opłat za posiłki uczniowskie na dany miesiąc, będzie dostępna na stronie Szkoły, w zakładce Stołówka.

3.       Przelewu bankowego można dokonać również na wybrane, poszczególne dni (z wyraźnym zaznaczeniem w tytule przelewu dni, których przelew dotyczy).

4.       Wpłaty proszę kierować na poniższy numer konta bankowego:

40 1020 4812 0000 0502 0128 7945

Przelew powinien zawierać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc, którego dotyczy przelew (lub wybrane przez Państwa dni).

 

WZÓR:

Ewa N……………., klasa IIa, obiady za mc wrzesień 2021

5.       Szczegółowy harmonogram funkcjonowania kasy, będzie dostępny z  miesięcznym wyprzedzeniem, na stronie Szkoły w zakładce Stołówka.

6.       Podczas sprzedaży na nowy miesiąc nie sprzedaje się obiadów na stary miesiąc.

7.       Aby wykupić obiad na konkretny dzień - należy go wykupić z  odpowiednim wyprzedzeniem,   przelewem bankowym lub  w dniach otwarcia kasy obiadowej. Nie ma możliwości sprzedaży obiadu na ten sam dzień.

8.       W miesiącu GRUDNIU NIE JEST prowadzona przedsprzedaż obiadów na styczeń. Dotyczy to zarówno wpłat w kasie obiadowej jak i na rachunek bankowy.

 

ZWROTY I ODPISY ZA OBIADY

1.       W przypadku PRZELEWU BANKOWEGO ewentualne zwroty za obiady zostaną zwrócone bezpośrednio na konto, z którego został zrobiony przelew.

2.       Odpisy obiadów dokonujemy drogą e-mailową na następujący adres:   sp37@miasto.szczecin.pl

 

3.       Jeżeli chcą Państwo uzyskać odpis od dnia następnego, e-mail powinien zostać wysłany do godziny 13:00 z jednodniowym wyprzedzeniem.

4.       E-mail wysłany w sobotę lub niedzielę będzie traktowany jako odpis od wtorku.

5.       W treści e-mail proszę podać imię i nazwisko, klasę i okres w jakim dziecko nie będzie korzystać z obiadów.

6.       Po zakończonym okresie nieobecności obowiązuje Państwa niezwłocznie doniesienie kart obiadowych.

7.       Karty obiadowe w zamkniętej kopercie podpisane  można zostawiać na portierni w specjalnie przygotowanej dla Państwa skrzynce.

8.       W przypadku WPŁATY W KASIE OBIADOWEJ - zwrot wykupionych obiadów i zup wyłącznie na podstawie ważnego paragonu fiskalnego i karty obiadowej.

9.       DUPLIKAT karty wydawany jest  tylko w przypadku jej zniszczenia. Aby uzyskać duplikat należy okazać zniszczoną kartę oraz zwrócić się z podaniem do Dyrektora Szkoły.