"Pomyślcie, to nic nie boli."

Maj 2024
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

 

 

 

Inspektor Ochrony Danych:

Rafał Malujda

   tel.+48-91-852-20-93

 

 
 
 
 

 

RODO-informacje

Ogłoszenie o przetargu na wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej nr 37 w Szczecinie w budynku przy ul. Lucjana Rydla 6 na rok szkolny 2019/2020

Na podstawie Uchwały Rady Miasta Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (ze zmianami: Uchwała Rady Miasta Szczecin Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r. i Uchwała Rady Miasta Szczecin Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r., Uchwała Rady Miasta Szczecin Nr XLI/1025/09 z dnia 23 listopada 2009 r., Uchwała Rady Miasta Szczecin Nr XIX/530/12 z dnia 4 czerwca 2012 r., Uchwała Rady Miasta Szczecin Nr VIII/128/15 z dnia 26 maja 2015 r.). Zarządzenia Nr 37/18/19 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 37 z dnia 01.10.2018 r. w sprawie powołania stałej komisji przetargowej.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 37 w Szczecinie ogłasza przetarg na wynajem pomieszczeń znajdujących się na terenie szkoły w budynku przy ul. Lucjana Rydla 6 z przeznaczeniem na działalność edukacyjną, zajęcia sportowe na rok szkolny 2019/2020.

I. Przedmiotem przetargu jest wynajem pomieszczenia w budynku przy ul. L. Rydla 6:

Rodzaj pomieszczenia

powierzchnia

Minimalna cena

za godzinę zegarowa

(w tym VAT. 23%)

netto + 23%VAT = brutto

Dostępność godzinowa pomieszczenia

(od poniedziałku

- do piątku)

Sala gimnastyczna

482 m2

110,00 + 25,30 = 135,30

 

Aula

332 m2

70,00 + 16,10 = 86,10

 

Saka korekcyjna

100 m2

45,00 + 10,35 = 55,35

 

Sala lekcyjna

54 m2

30,00 + 6,90 = 36,90

 

Salka

18 m2

15,00 + 3,45 = 18,45

 

Salka gimnastyczna nr 100

230 m2

50,00 + 11,50 = 61,50

 

Salka gimnastyczna nr 230

108 m2

45,00 + 10,35 = 55,35

 

Stołówka

234 m2

100,00 + 23,00 = 123,00

 

Harcówka

 

30,00 + 6,90 = 36,90

 

 

Godziny wynajmu po zakończonych zajęciach szkolnych - będą znane po otrzymaniu planu lekcji.

Pomieszczenia te wynajmuje się wraz z prawem do wspólnego użytkowania, przebieralni, sanitariatów oraz korzystania z mediów (energii i wody).

Wyżej wymienione ceny nie dotyczą okazjonalnych , jednorazowych wynajmów.

II. Warunki przetargu:

1. Oferty można złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły przy ul. L. Rydla 6, 70-783 Szczecin od poniedziałku do piątku w godz. od 7,30 do 15,30 w zamkniętych kopertach z napisem:

Oferta na wynajem pomieszczenia szkolnego w SP-37 przy ul. L. Rydla 6, 70-783 Szczecin” lub w formie elektronicznej na adres e-mailowy: sekretariat @sp37.szczecin.pl lub w.prajs@sp37.szczecin.pl

1)Termin składania ofert do dnia 16.09.2019 r. do godz. 12,00 2)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2019 r. o godz. 12,00

3)Wyniki przetargu ogłoszone zostaną niezwłocznie po zakończeniu pracy komisji , poprzez wywieszenie ich w Szkole Podstawowej nr 37 im. kpt. ż. w. Antoniego Ledóchowskiego w Szczecinie przy ul. Lucjana Rydla 6 oraz zamieszczenie na stronie internetowej w zakładce zamówienia publiczne www.sp37.szczecin.pl 4)Informacji dotyczących możliwości funkcjonalnych pomieszczeń udziela: Wiesław Prajs – Kierownik gospodarczy nr telefonu 91/4668-478, e-mail: w.prajs@sp37.szczecin.pl

5)Pomieszczenia do wynajęcia można obejrzeć do dnia 28.08.2019 r. w godz. od 8,00 do 13,00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, kontakt jak powyżej.

6)Wynajem pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej nie mającej negatywnego wpływu na działanie Szkoły.

7)Do oferty winno być załączone:

a)Podanie skierowane do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 37 im. kpt. ż. w. Antoniego Ledóchowskiego w Szczecinie z krótkim opisem rodzaju planowanej działalności, planowanym czasem trwania umowy, określeniem dni i godzin wynajmu oraz rodzaju pomieszczenia.

b)Aktualny odpis z KRS lub odpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

c)Formularz ofertowy – załącznik nr 1.

8)Oferta winna zostać podpisana przez osobę uprawnioną tj. osobę reprezentującą podmiot składający ofertę.

9)Kryterium wyboru oferty stanowić będzie cena (zaproponowana najwyższa godzinowa wysokość czynszu najmu) oraz proponowana ilość godzin wraz z planowanym czasem trwania najmu. W przypadku złożenia większej ilości ofert z jednakową ceną niż możliwości dostępności godzinowej pomieszczeń na wynajem, kryterium będzie stanowić: czas trwania umowy, proponowana ilość godzin, wiarygodność płatnicza oferenta oraz okres dotychczasowej współpracy.

10) Do najmu będzie doliczony podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.

11)Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, wówczas wybrana zostanie najkorzystniejsza z pozostałych ofert.

12)Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony w roku szkolnym 2019/2020.

13)Wynajmujący zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

 

Formularz ofertowy

Umowa najmu

Załącznik RODO